Wednesday, September 30, 2020

Geely переходить на модульну платформу

 Китайська компанія Geely сьогодні, мабуть, знаходиться на самому вістрі прогресу серед китайських автомобільних компаній. Як і більшість інших великих автовиробників вона переходить на модульну платформу.

У компанії стверджують, що платформу BMA (B-Segment Modular Architecture) створили самостійно, хоча з неї стирчать вуха платформи CMA (Compact Modular Architecture), яку створювала Volvo , що належить Geely. Видає спорідненість блок батарей для гібридних версій, розташований в центральному тунелі, точно також як у CMA. Єдина відмінність між платформами: у BMA задня підвіска може бути тільки полунезавісмой, в той час як у CMA вона повністю незалежна.

Першою моделлю, яка побудована на BMA, став кросовер Geely SX11. Компанія опублікувала його зображення в камуфляжі. Незважаючи на досить солідний вигляд машина відноситься до сегменту компактних кросоверів: її довжина 4340 мм, а колісна база дорівнює 2600 мм (проти 2700 у Volvo XC40 на платформі CMA).

Geely поки не розголошує технічні подробиці про машину, але вони стали відомі завдяки витоку з китайського сертифікаційного бюро. Кросовер отримає 1,5-літровий турбодвигун потужністю 177 к.с. і 6-ступінчасті механічну й автоматичну коробки передач. Привід, найімовірніше, у машини буде виключно передній.

Офіційна прем'єра Geely SX11 намічена на осінь, а продажу в Піднебесній стартують в кінці року. Найімовірніше, добереться машина і до російського ринку, але не раніше другої половини наступного року. Пізніше китайська компанія зробить на модульній платформі цілу розсип седанів, хетчбеків і кросоверів.

No comments:

Post a Comment

Geely SX11: ще не представлений, але вже отримав нову версію

 Кросовер Geely SX11 повинні офіційно представити в Китаї тільки на цьому тижні, а пізніше його прем'єра відбудеться на Московському між...